wtorek, 21 lutego 2012

Coś prostego na osłodę

Dawno temu, będąc z rodzicami na Mazurach, miałam okazję skosztować bardzo pysznej i do tego bardzo prostej i słodkiej przekąski. Wszystkie smaki łączyły się z przyjemnym chrupaniem pod zębami. Dwa składniki wyczułam od razu, a trzeciego, białego serka nie mogłam do niczego podczepić. Okazało się, że kluczem do unikatowego smaku tej przekąski jest właśnie ten biały, kremowy serek, a mianowicie serek mascarpone. Niebo w gębie, a do tego jak proste do przyrządzenia! :)

WAFLE PRZEKŁADANE DŻEMEM WIŚNIOWYM, NUTELLĄ I SERKIEM MASCARPONE


Składniki:
- duże wafle
- serek mascarpone
- dżem wiśniowy
- nutella

Każdy wafel smarujemy osobno: dżemem, serkiem i nutellą (warstwy powinny być nie za grube i nie za cienkie, ale powinny być wyczuwalne). Układamy jeden na drugim, ale w ten sposób, by posmarowane warstwy się ze sobą nie stykały. Ważne jest to, aby serek był środkową warstwą. Możemy oczywiście tworzyć tyle warstw, na ile mamy ochotę.
Następnie tak przygotowane wafle, kroimy w kształt jaki tylko nam się podoba.
Prawda, że proste? A jakie smaczne :)


18 komentarzy:

  1. jak patriotycznie! mniam. porywam ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty sposób na zaspokojenie nagłej ochoty na coś słodkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie. Szybka przekąska, dobra o każdej porze dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny przepis i kolory patriotyczne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zjeść takiego wafla z taka masą i ...czego chcieć więcej! Piękne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  6. super osloda:) i zdjecia sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ależ to proste i jakie smaczne! Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  8. uhuhuu jakie romantyczne zdjęcia :p a takiego połączenia na waflach jeszcze nie próbowałam, a wygląda ślicznie więc chyba koniecznie musze to nadrobić! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię domowe wafle, robię zazwyczaj kajmakowe lub kakaowe, ale Twoja wersja też mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zamieniam dżem wiśniowy na malinowy i mogę wcinać :D Mniam !

    lovewithmasterpiece.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te wafelki z dzieciństwa. Jeszcze nigdy nie próbowałam ich przyżądzić, tym bardziej dziękuję za tajemniczy składnik. Mam nadzieje, ze wyjdą tak dobre jak Twoje.

    OdpowiedzUsuń
  12. pyszności! i to w patriotycznych barwach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miły i słodki dodatek do porannej herbatki :-)
    Bo ja słodkości to mogłabym jeść cały dzień ;P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ to musi być dobre :) Nie wpadłabym na takie połączenie z waflami, super sprawa :)

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię wafla, a to jest bardzo ciekawa propozycja :)

    OdpowiedzUsuń