środa, 7 marca 2012

Otagowana :)

Do tagu zostałam zaproszona przez Emmę (tutaj znajdziecie jej bloga śniadaniowego, a tutaj bloga z innymi wspaniałymi przepisami). Chodzi o to, aby napisać coś o sobie, parę ciekawostek, faktów. Bez przedłużania, zaczynamy :)


Najpierw krótkie zasady:
1. Opublikuj te zasady.
2. Dodaj swoje zdjęcie i 11 faktów o sobie, które przyjdą Ci jako pierwsze do głowy.
3. Odpowiedz na pytania pozostawione Ci w oryginalnym poście.
4. Stwórz nowe pytania i wyznacz osoby do dalszej zabawy.
5. Powiedz im na blogu/twitterze/facebooku, że zostali otagowani.


Fakty:


1. Mam na imię Kasia (jak nie trudno się domyślić). Moja pasja do gotowania zaczęła się około 3 lata temu, cały czas się uczę, staram się coraz więcej eksperymentować, tworzyć nowe dania i odtwarzać już te istniejące. Nadal jednak lepiej od gotowania wychodzi mi pieczenie.
2. Drugim faktem jest to, iż od 9 lat jeżdżę konno. Konie kocham w sumie od zawsze, jednak kiedyś panicznie się ich bałam. Dzisiaj nie boję się ani trochę, marzę o zawodach (niestety nie mam swojego konia i jest to trochę utrudnione) i dziękuję za to, że mogłam poznać i pokochać tak wspaniałe stworzenia.
3. Jestem totalnym lakiero i włosomaniakiem. W swojej kolekcji mam około 50 lakierów (w różnych kolorach). Do włosów pełno odżywek, olejów, maseczek i tym podobnych. Te wszystkie specyfiki sprawiły, że w chwili obecnej mam tak długie włosy, jakich w życiu nie miałam.
4. Mam dość specyficzny gust jeżeli chodzi o książki i muzykę. Uwielbiam książki, bez szczęśliwego zakończenia, książki, w których wiele jest rozważań na temat życia, ludzkiej egzystencji. Jeżeli chodzi o muzykę, słucham muzyki klasycznej, smooth-jazzu. Raczej spokojnych rytmów.
5. Od 10 lat gram na fortepianie, śpiewam. Zaczynałam jako mała dziewczynka i miłość do muzyki przetrwała do dziś.
6. Jestem perfekcjonistką i jestem uzależniona od nauki. Zawsze na wszystko muszę być przygotowana, wszystko muszę mieć dopracowane na ostatni guzik. Nie umiem spędzić dnia bez nauki.
7. Mam bardzo błękitne oczy, których nie lubię i dlatego zakrywam ciemno brązowymi soczewkami.
8. Nie noszę sukienek, spódniczek, kobiecych ubrań. Nie wierzę w siebie i mam dużo kompleksów.
9. Cały czas szukam siebie, bo gdzieś się po drodze zagubiłam.
10. Uwielbiam fotografować, szczególnie ludzi, konie i naturę. Swoją pierwszą lustrzankę dostałam w 2008 roku (był to aparat sony alpha-300), ostatnio kupiłam nowy aparat, którego cały czas się uczę i poznaję jego możliwości. Przymierzam się też do kupienia nowego obiektywu.
11. Kiedyś próbowałam biegać, ale okazało się, że mam astmę i teraz jest to już niemożliwe. A szkoda.


Pytania Sylwii:


1. Jakie jest Twoje największe osiągnięcie?
- Dostanie się do wymarzonej szkoły (która chyba i tak nie była dobrym wyborem)
2. Jaka jest Twoja ulubiona piosenka?
- Mam wiele, ciągle się zmieniają. Ale jednymi z tych ulubionych to: Atramentowa Rumba - Stanisława Celińska, cała płyta Możdżera "Komeda"
3. Śniadanie, lunch czy obiad?
- Oczywiście, że śniadanie. Nie wyobrażam sobie dnia/poranka bez owsianki :)
4. Podaj 3 rzeczy, bez których nie mogłabyś żyć.
- Ipod z ulubionymi piosenkami, książki i soczewki.
5. Jaki jest Twój największy lęk?
- Boję się przyszłości i nieznanego.
6. Ulubiony film?
- W trakcie szkoły nie oglądam telewizji, a w dodatku nie mam jednego ulubionego. Lubię horrory, dramaty.
7. Gdybyś ktoś mógł spełnić Twoje 3 życzenia, to jakie by one były?
- By cofnąć czas, by odnaleźć siebie i znaleźć idealną miłość (która nota bene nie istnieje)
8. Jaka jest Twoja ulubiona rzecz dotycząca miejsca, w którym mieszkasz?
- Mieszkam w dużym mieście i uwielbiam je w nocy. Pięknie podświetlone miasto nocą to jedna z najpiękniejszych rzeczy.
9. Gdzie widzisz siebie za 10 lat?
- W mieście, w którym obecnie mieszkam.
10. Ulubiona Twoja cecha?
- Hm... obowiązkowość?

Trzeba wkleić zdjęcie? Tylko się nie przestraszcie:



Zapraszam wszystkich do zabawy :) A szczególnie PeeS, pytania zostają te same.

9 komentarzy:

  1. ooojeja!:)
    Jak miło, że szczególnie mnie! mam także odpowiedzieć na pytania zadane Tobie przez Sylwię?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam u góry masz zasady :) musisz odpowiedzieć na te pytania i dodatkowo napisać 11 faktów o sobie, które jako pierwsze przyjdą Ci do głowy :)

      Usuń
  2. Śliczna jesteś :) Można wiedzieć jaki obecnie masz aparat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, ale do śliczności to wieeeele mi brakuje :)
      Aktualnie mam Nikona D7000.

      Usuń
  3. zasłaniasz błękitne oczy... wow :)
    też lubię horrory i dramaty najbardziej - bo zwykle nie mają szczęśliwego zakończenia ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt 6, odpowiedź 1 - to tak jak ja!
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I ty w siebie nie wierzysz? Jesteś mega utalentowaną i śliczną osobą! Chodźcie czytelnicy! Podwyższmy Kaśce samoocenę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jesteś śliczna! taka delikatna, zero sztuczności. ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję. Bardzo doceniam takie słowa :)

      Usuń