sobota, 19 maja 2012

Pomarańczowa drinkowa fantazja

Na dworze znów Słońce, znów nadchodzą ciepłe dni. Ja mam długi weekend i wciąż gna mnie o kuchni, ale nie mam pomysłu na coś dobrego.
Kiedy na dworze jest ciepło, wieczory stają się na tyle przyjemne, że można wyjść na taras, posiedzieć i posłuchać śpiewu ptaków, bardzo lubię zrobić moim rodzicom dobrego drinka. Sama nie przepadam za alkoholem i go nie pijam, ale w takiej wersji smakuje naprawdę dobrze.
Dzisiejsza drinkowa propozycja jest bardzo prosta, ale bardzo pyszna.
Polecam na spotkania ze znajomymi.

POMARAŃCZOWA DRINKOWA FANTAZJA


Składniki:
- dwa kieliszki wódki
- dwa kieliszki czerwonego martini
- sok pomarańczowy (Najlepszy z miąższem, słodki w smaku. Ja jednak idealnego soku jeszcze nie znalazłam, a najbardziej odpowiedni na chwilę obecną jest sok pomarańczowy z Hortexu)
- lód
- cytryna/limonka do dekoracji

Do większej, drinkowej szklanki wlewamy wódkę, czerwone martini i wsypujemy około 3 kostki lodu (lód wedle upodobań). Dolewamy do końca szklanki sok pomarańczowy. Dekorujemy cytryną/limonką.
Jeżeli dla kogoś drink jest za mocny, dajemy po mniej niż dwa kieliszki wódki i martini. Chodzi o te same proporcje.
I drink gotowy :)


9 komentarzy:

  1. Ooo! Taki solidny drink jak lubię :-)
    Najlepszy sok to własny sok, własnymi łapkami wyciskany ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie miksy bardzo lubię. Szkoda, że moja osiemnastka dopiero w listopadzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mmm :) uwielbiam połączenie martini z sokiem - mój ulubiony drink

    OdpowiedzUsuń
  4. oj dawno nie pilam drinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po wczorajszym dniu dziś ciężko patrzeć mi na drinki, ale wczoraj chętnie bym się nim zajęła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. w taki upał taki drink <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealny na wieczór przy dobrej lekturze na zakończenie dnia;)

    OdpowiedzUsuń