czwartek, 3 maja 2012

W grillowym klimacie

W końcu doczekałam się internetu. Mam nadzieję, że teraz już na stałe.

Dzisiaj w grillowym klimacie. Często nie wiem co zrobić do mięsa robionego na grillu. Mam dylemat, czy zrobić zwykłą sałatkę, czy wymyślać coś specjalnego, wyjątkowego.
Kiedy jednak jestem w totalnej rozsypce, zawsze ratuje mnie ta sałatka.
Jej prostota i smak powodują, że często do niej powracam, a cała rodzina jest zachwycona i zjada aż im się uszy trzęsą.


GRILLOWA SAŁATKA Z ZIEMNIAKAMI



Składniki:
- 6-7 młodych ziemniaków
- pół czerwonej cebuli (jeżeli ktoś woli więcej, ze spokojem można dodać)
- 3 ogórki kiszone
- koperek
- 2 łyżki kwaśnej śmietany
- 2 łyżki majonezu
- sól
- pieprz

Ziemniaki gotujemy w mundurkach, ugotowane obieramy. Kroimy na talarki. Dodajemy pokrojoną w kostkę/w piórka cebulę, pokrojone ogórki w plasterki, koperek, śmietanę, majonez, sól i pieprz. Mieszamy.
Najlepiej smakuje lekko schłodzona.
Smacznego :)


11 komentarzy:

  1. Niemcy ponoć przodują w ziemniaczanych sałatkach. Ta wygląda fenomenalnie, natrafiałam już na jej przepisy nie raz, w końcu muszę ją wykonać. Przypuszczam że smakuje wybornie. Ja lubię proste smaki.
    Pozdrawiam
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  2. Że też z kilku prostych składników może powstać tak znakomita sałatka! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sałatki z czerwoną cebulką. Nadaje niesamowity posmak całości:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak klasycznie ze smakiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z młodymi ziemniaczkami musi wybornie smakować

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszności.
    Zrobię następnym razem na grilla :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ah, uwielbiam taki grillowy klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. o tak chciałabym pozostać w grillowym klimacie do końca wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna sałatka. Do mięsiw z grilla pasuje idealnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. z pewnością wyśmienita. robię podobną na bazie połączenia ziemniaków i śmietany

    OdpowiedzUsuń