piątek, 3 sierpnia 2012

Hawaje w domowym zaciszu

Nasza rodzina uwielbia tosty. Jednak nie robimy ich często z czystego lenistwa. Jednak hitem każdej domowej imprezy są właśnie tosty, hawajskie.
Połączenie szynki, słodkiego ananasa i ostrego sera, daje niezapomniane wrażenia smakowe. Można choć na chwilę myślami przenieść się na Hawaje.

TOSTY HAWAJSKIE




Składniki:
- chleb tostowy pszenny
- szynka konserwowa
- ananas z puszki (w krążkach)
- ser żółty

Na jednego tosta przypada jeden plasterek szynki, jeden plaster ananasa i jeden plasterek sera.
Na chleb tostowy kładziemy szynkę, ananasa (możemy trochę popieprzyć) i ser żółty.
Zapiekamy w piekarniku (rozgrzany do 170 stopni, na jakieś 10 minut) i gotowe.
Szybka i pyszna kolacja/śniadanie/przekąska gotowa! :)




16 komentarzy:

  1. takie hawajskie tosty sa rowniez hitem u mnie w domu!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Yum! Nie jadłam takich tostów, ale podobnie zapiekany kurczak po hawajsku bardzo mi smakował. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba jedne z moich ulubionych tościków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tosty, ale za każdym razem, kiedy je przygotowuję zapominam o ananasie:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te tosty ;) Też takie robię ;)!!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja uwielbiam taką pizzę. chociaż cała moja rodzina jej nienawidzi:) kocham prostote! dzięki za odwiedziny na naszym blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze takich tostów nie jadłam. Muszę wypróbować, żeby przekonać się czy połączenie sera, szynki i ananasa przypadnie mi do smaku. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba muszę sobie zaserwować taką kulinarną wycieczkę na Hawaje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie tosty, sa proste, szybkie i naprawdę dają radę:D Najlepiej zrobić sobie cały talerz, włączyć film w odpowiednim klimacie, zrobić drinka i spędzić wieczór na hawajach:D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja jeszcze dodaję troszkę żurawiny - palce lizać:)

    OdpowiedzUsuń