niedziela, 9 grudnia 2012

Mleczko kokosowe i banan to cudowne połączenie!

Zostało mi mleczko kososowe po ostatnim przepysznym daniu. Nie wiedziałam co mam z nim zrobić. Nagle zdałam sobie sprawę z tego, że tak dawno nie było w moim domu muffinek. Jestem cały czas zabiegana, siedzę non stop w książkach i  należy mi się coś słodkiego.
Kokosowe muffinki idealnie łączą się z dodatkiem banana i nutki cynamonu. Świetna propozycja na jesienno/zimowe dni (przepis ten znalazłam na stronie mniammniam.com)

KOKOSOWO-BANANOWE MUFFINKI Z NUTKĄ CYNAMONU






Składniki:
- 230g mąki pszennej
- jajko
- żółtko
- 3 małe banany
- 60g margaryny
- szczypta soli
- 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
- 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej
- 1/2 łyżeczki cynamonu
- 100g cukru brązowego
- 125 ml mleczka kokosowego

Do jednej miseczki wsypujemy mąkę, sodę oczyszczoną, proszek do pieczenia, cynamon i sól.
Banany rozgniatamy widelcem i mieszamy razem z mleczkiem kokosowym.
Margarynę ucieramy z cukrem powoli dodając jajko i żółtko.
Dodajemy składniki mokre do suchych i mieszamy całość łyżką.
Pieczemy około 30-35 minut w 170 stopniach.
Gotowe ;)






14 komentarzy:

  1. Ale super, na pewno by mi smakowały, bo lubię takie połączenie! Pycha:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super są! zapisałam sobie do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. banan to już coś, a z mleczkiem kokosowym? bomba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadza się, że cudowne połączenie. Pyszności. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne muffinki:) a połączenie banan+ mleczko kokosowe, to rzeczywiście ideał!

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe! chyba pojawią się u mnie jeszcze przed świętami. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowne połączenie banana i kokosu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelkiego rodzaju muffinki ślicznie...

    OdpowiedzUsuń
  9. znam to połączenie i potwierdzam- smakuje niebiańsko <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Na ile muffinek wystarczyło to ciasto? Muszę zrobić mniejszą porcję ok 5 więc szkoda mi później wywalać reszty składników ;)

    OdpowiedzUsuń