sobota, 2 lutego 2013

I ty możesz mieć musli własnego pomysłu!

Parę dni temu miałam przyjemność podjąć współpracę z firmą, która oferuje tworzenie musli według własnego pomysłu z dostępnych na stronie składników.
Gdy napisano do mnie z propozycją przetestowania takowego musli, nie mogłam przejść obok tej możliwości obojętnie. Jestem wielką fanką musli, ale nie lubię, gdy znajdują się w nim konserwanty, cukier i inne szkodliwe dla zdrowia substancje.
Sklep internetowy www.takjakchcesz.pl oferuje bogatą ilość składników, które możemy dowolnie dobierać, komponować, dodawać. Wybieramy na początku "bazę" naszego musli. Możemy wziąć m.in. płatki gryczane, amarantus w różnej postaci, pszenicę w miodzie, płatki orkiszowe, żytnie, owsiane, bran flakes i inne.
Gdy wybierzemy już bazę naszego musli, przechodzimy do dodatków. Tutaj mamy duże pole do popisu.
Możemy wybrać z kilku kategorii:
- pyszności w czekoladzie (kulki ciastkowe w białej czekoladzie, jagody inkaskie w czekoladzie, kulki ciastkowe w czekoladzie, morwa w czekoladzie)
- bakalie (mango kandyzowane, morele suszone BIO, gruszki suszone, daktyle, figi, śliwki suszone, rodzynki, papaja i ananas kandyzowane, morele suszone i żurawina)
- czekolady (ciemna i mleczna belgijska, cappuccino, biała belgijska)
- extra dodatki (tu m.in. pyłek kwiatowy, aloes kandyzowany, ciasteczka korzenne, M&M's, chia, krówki, jagody goi, żelki - miśki BIO)
- dodatkowe zboża
- orzechy i nasiona (płatki lniane, migdały, orzechy: pecan, włoskie, nerkowca, ziemne prażone, brazylijskie, płatki kokosowe, sezam, słonecznik, pestki dyni)
- owoce (czerwona i czarna porzeczka, maliny, jabłko, truskawki liofilizowane, morwa biała BIO, chipsy bananowe)

Jak widać oferta składników jest bardzo bogata. Tyle pyszności, że aż nie wiadomo co wybrać.
Musli przychodzi w 1.7l tubie, która jest opisana, z tyłu występuje podana ilość składników, ich rodzaj, kalorie w 100g i stosunek B/T/W.
Przesyłane jest kurierem, a przesyłka trwa tylko 2 dni. Byłam w szoku, że te pyszności przyszły aż tak szybko.
Cena musli zależy od składników jakie użyjemy.

Uważam, że idea jest fenomenalna. Nie dosyć, że mamy musli według własnego pomysłu (wiele razy zdarzało się, że kupowałam musli, który skład do końca mi nie odpowiadał i potem musiałam wybierać np. rodzynki, za którymi nie przepadam), to jest to bardzo zdrowa przekąska/dodatek do śniadania.
Polecam każdemu.
Przesyłka jest szybka, a opakowanie eleganckie :)
Od dziś możesz być własnym "producentem" ulubionego smaku musli! :)

Moje musli składa się z: płatków orkiszowych BIO, płatki owsiane górskie, maliny liofilizowane, figi, daktyle, morele suszone BIO.





A z tego miejsca dziękuję firmie za możliwość przetestowania musli :)

11 komentarzy:

  1. Ojejku, i tu kusi mnie to musli! Wydaje się naprawdę świetne :) Już nie mogę doczekać się swojej tuby.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa takie musli! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem ze musli jest zdrowe, ale ja nie przepadam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale Ci się udało ! Taka współpraca. Same pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam sobie też sama robię musli kupując składniki i mieszając je w domu ;) Kiedyś widziałam coś takiego (nie wiem, czy to ta firma była, czy inna), ale cena mnie trochę odrzuciła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny pomysł, idę komponować moją mieszankę :)
    pozdr
    P.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się Twój zestaw :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam musli, szczególnie na śniadania :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny pomysł :D uwielbiam musli ale to sklepowe rzadko trafia w mój gust ;/
    i także zawsze wygrzebuję rodzynki ;p

    OdpowiedzUsuń